Predajne
Áno, v predajni je možná platba platobnou kartou.
Kamenné predajne máme v Bratislave na ulici Rovniankova 12 v Petržalke. Bližšie informácie nájdete v sekcii „Kontakty“.
Naša predajňa v Petržalke sa nachádza na terase panelového domu na ulici Rovniankova 12. Vchod do predajne je zo strany od Chorvátskeho ramena. Nad vchodom do predajne je veľký ružový nápis „Wellenmark“. Blízke zastávky MHD sú Romanova a Bradáčova (spoje č. 68, 83, 92, 95, 96, 99, 192, 196). Mapu nájdete v sekcii „Kontakty“.
Vernostná karta, ktorú ste získali v predajni, je uplatniteľná takisto v e-shope Wellenmark.
Objednávky
Minimálna hodnota produktov vložených do košíka je 10€ bez DPH. Ak je hodnota produktov v nákupnom košíku nižšia, objednávku nie je možné vytvoriť.
Doprava nie je účtovaná pri objednávkach, kde hodnota vložených produktov presahuje sumu 100€ s DPH.
Áno, pri vypĺňaní objednávky môžete znenie Vášho venovania pre obdarovaného napísať do poľa „Zanechajte správu.“
V našom eshope si vyberiete produkty, z ktorých si prajete vyskladať darčekový kôš. Vložíte ich do nákupného košíka a pri objednávaní označíte možnosť „Darčekový kôš na mieru“. Podľa zvolených produktov, vyberieme vhodné balenie a dekorácie.
Vytvorenie darčekového koša závisí od toho, ako rýchlo schválime vašu objednávku a od zaneprázdnenosti zamestnancov.
Registráciou získavate on-line účet, v ktorom si môžete prehliadať históriu objednávok a takisto stav aktuálnej objednávky.
Ak ste už svoju objednávku schválili, môžete potrebné zmeny v nej uskutočniť prostredníctvom telefonátu. Zavolajte nám alebo napíšte e-mail na adresu v sekcii Kontakty, poprípade zanechajte správu v Kontaktnom formulári. Pre urýchlenie procesu uveďte tiež kód objednávky.
Samozrejme, môžete. Zavolajte nám alebo napíšte e-mail na adresu v sekcii Kontakty.
Náš eshop ponúka možnosť nakupovať s registráciou aj bez registrácie.
Je to možné, ale neodporúčame to. Pre hladký priebeh doručovania je tel. číslo dôležité, aby kuriér vedel adresáta pred doručením kontaktovať.
Niektoré z ozdôb nemusia byť na sklade (nemusia byť dostupné u dodávateľa alebo výrobcu), naši návrhári ich nahradia podobnou ozdobou, aby sa zachoval celkový vzhľad darčekového koša.
Stav svojej objednávky môžete sledovať na odkaze, ktorý obdržíte emailom po vytvorení objednávky
Príčinou môže byť obmedzenie funkcie JavaScript v prehliadači (máte aktivovaný vysoký stupeň zabezpečenia) alebo antivírusový softvér zamedzujúci vykonaniu tejto operácie. V takomto prípade nám zavolajte alebo napíšte e-mail na adresu v sekcii Kontakty. Vašu objednávku zaevidujeme telefonický.
Platby
Pre zobrazenie spôsobov platby je potrebné vyplniť formulár „Adresa príjemcu“ a uložiť ju pomocou tlačidla „Použiť adresu“.
Na úhradu môžete využiť tieto spôsoby platby: platba prevodom, platba kartou online, PayPal alebo dobierka (úhrada kuriérovi alebo priamo v predajni pri osobnom odbere).
Áno, na úhradu objednávky online je možné využiť aj zahraničné platobné karty.
Ak sa pri platbe kartou vyskytol problém, pravdepodobné príčiny sú:
- zle zadané údaje karty
- karta zamietnutá na strane kartovej asociácie
- nedokončené 3D overenie majiteľa karty (3D Secure; viď nižšie).
V týchto prípadoch problémov s kartou nás kontaktujte a my vám s riešením radi pomôžeme.
3D Secure zaisťuje bezpečnejšie online platby kartou. Overovanie 3D Secure štandardne prebiehalo pomocou SMS, mnohé banky už využívajú len overenie pomocou mobilnej aplikácie.
Po zadaní platby vám príde SMS s jednorázovým overovacím kódom, zadaním ktorého platbu potvrdíte. Overovanie 3D Secure štandardne prebiehalo pomocou SMS, mnohé banky už využívajú len overenie pomocou mobilnej aplikácie. POZOR! SMS príde na tel. číslo, ktoré máte v banke evidované k vašej karte. V tomto prípade nás kontaktujte a my vám s riešením radi pomôžeme.
Po zadaní platby vám príde z mobilnej aplikácie vášho internet bankingu upozornenie/ notifikácia, ktoré je potrebné potvrdiť.
Doručenie
Po tom, čo do košíka pridáte produkty, si môžete zvoliť deň doručenia. Majte však, prosím, na pamäti, že systém navrhne najskorší možný dátum doručenia, závisiaci odo dňa a času vytvorenia objednávky, množstva a typu objednaných poduktov, ako aj vašej doručovacej adresy.
Bohužiaľ nie. Balíky sú doručované externou kuriérskou službou, ktorej časový plán nevieme ovplyvniť.
Doručovanie prebieha počas pracovných dní.
Objednávky pripravujeme a odovzdávame kuriérskej spoločnosti počas pracovných dní. Objednávky vytvorené počas pracovných dní v čase do 13:00 sú ešte v ten deň odovzdané kuriérovi (ak ste si zvolili neskorší dátum dodania, zásielka bude kuriérovi odovzdaná jeden pracovný deň pred dátumom doručenia). Po odovzdaní kuriérovi je zásielka doručovaná najbližší pracovný deň. Objednávky vytvorené počas víkendov a sviatkov budú spracované a odovzdané kuriérovi najbližší pracovný deň.
V osobných nastaveniach účtu môžete pre účely doručenia určiť ktorúkoľvek doručovaciu adresu. Pri objednávaní si vyberiete buď zo zoznamu vašich adries, alebo pridáte novú doručovaciu adresu. Adresy a čísla, ktoré uvediete do formulára, sa automaticky uložia pod novú adresu vo vašom osobnom zozname adries. Objednávka môže mať priradenú len jednu doručovaciu adresu. Pre zaslanie viac objednávok na rôzne adresy je potrebné vytvoriť samostatné objednávky.
Situáciu riešime tak, že ste kontaktovaní kuriérom GLS vopred. Pokiaľ je v čase doručenia príjemca nedostupný, kuriér GLS lokalitu opusti a spraví nový pokus doručenia zásielky nasledujúci pracovný deň, alebo balík uloží do Parcelshopu - výdajné miesto balíkov GLS.
Doručujeme do všetkých miest a obcí na Slovensku.
Fakturácia
Faktúru štandaradne obdržíte vo forme emailu a fyzicky faktúru k objednávkam neprikládame. Ak si prajete faktúru k balíku priložiť alebo potrebujete zmeniť fakturačné údaje vo vystavenom doklade, prosím kontaktujte nás.
P.S. Ak vám tu chýba otázka, na ktorú sme nezodpovedali, radi vám pomôžeme. V tomto prípade nás stačí kontaktovať prostredníctvom sekcie Kontakty a naši manažéri vám pomôžu.