Najčastejšie otázky

Líši sa cena v online obchode od ceny v offline obchode?

Nie. V obidvoch prípadoch je cena rovnaká.

 

Ako dlho trvá uskutočnenie jednotlivej objednávky?

Vytvorenie darčekového koša závisí od toho, ako rýchlo schválime vašu objednávku a od zaneprázdnenosti zamestnancov na našom oddelení logistiky.

 

Môžem si vytvoriť zoznam obľúbených produktov bez toho, aby boli pridané do nákupného košíka?

Produkt, ktorý sa vám páči, si môžete pridať medzi “Obľúbené”, vďaka čomu v budúcnosti urýchlite vyhľadávanie. Pre podrobnejšie informácie si, prosím, prečítajte sekciu Príručka používateľa.

 

Môžem určiť deň a hodinu doručenia?

Po tom, čo do košíka pridáte produkty, si môžete zvoliť deň a čas doručenia. Majte však, prosím, na pamäti, že systém navrhne najskorší možný dátum doručenia, závisiaci od množstva a typu objednaných poduktov, ako aj vašej doručovacej adresy.

 

Môžem vidieť históriu objednávok a stav mojej aktuálnej objednávky?

Registráciou získavate on-line účet, v ktorom si môžete prehliadať históriu objednávok a takisto stav aktuálnej objednávky.

 

Je možné poskytnúť rôzne doručovacie adresy?

V osobných nastaveniach účtu môžete pre účely doručenia určiť ktorúkoľvek doručovaciu adresu. Pri objednávaní si vyberiete buď zo zoznamu vašich adries, alebo pridáte novú doručovaciu adresu. Adresy a čísla, ktoré uvediete do formulára, sa automaticky uložia pod novú adresu vo vašom osobnom zozname adries.

 

Môžem zmeniť obsah hotového darčekového koša?

Samozrejme, môžete. Pre viac informácií si, prosím, prečítajte článok “Vytvorenie vášho darčekového koša”.

 

Môžem zmeniť hotovú objednávku?

Ak ste už svoju objednávku schválili, môžete potrebné zmeny v nej uskutočniť prostredníctvom telefonátu. Zavolajte nám alebo napíšte e-mail na adresu v sekcii Kontakty, poprípade zanechajte správu v Kontaktnom formulári. Pre urýchlenie procesu uveďte tiež kód objednávky.

 

Môžem dokončiť objednávku aj po niekoľkých dňoch či návštevách stránky?

Áno. Produkty v košíku registrovaného užívateľa tam zostávajú, pokým nebudú objednané či vyradené.

 

Aké sú špecifiká tovaru na váhu?

Pre takéto produkty existuje minimálna odberná váha. Napríklad pre cukríky na váhu je to 100 gramov (0,22 libry).

 

Doručená objednávka sa mierne líši od zobrazenia v online obchode. Má inú mašľu/stuhu. Prečo?

Niektoré z ozdôb nemusia byť na sklade (nemusia byť dostupné u dodávateľa alebo výrobcu), naši návrhári ich nahradia podobnou ozdobou, aby sa zachoval celkový vzhľad darčekového koša.

 

Čo ak sa nemôžem dostaviť v čase doručenia?

Pokiaľ je v čase doručenia príjemca nedostupný, kuriér počká na mieste 20 minút. Situáciu riešime tak, že ste kontaktovaní kuriérom alebo store manažérom. V prípade, že je pre vás naďalej nemožné prevziať objednávku, považuje sa objednávka za kompletnú a putuje na sklad, odkiaľ je možné vyzdvihnúť si ju počas najbližších 24 hodín, poprípade môžete uskutočniť novú objednávku.

 

Prečo sa mi nedarí pridať produkt do košíka?

Príčinou môže byť obmedzenie funkcie JavaScript v prehliadači (máte aktivovaný vysoký stupeň zabezpečenia) alebo antivírusový softvér zamedzujúci vykonaniu tejto operácie. V takomto prípade vám navrhujeme, aby ste pre vyriešenie situácie kontaktovali vášho systémového správcu.

 

Môžem použiť moju vernostnú kartu aj pri nákupe v online obchode?

Vernostná karta, ktorú ste získali v predajni, je uplatniteľná takisto v e-shope Wellenmark.

 

P.S. Ak vám tu chýba otázka, na ktorú sme nezodpovedali, radi vám pomôžeme. V tomto prípade nás stačí kontaktovať prostredníctvom sekcie Kontaktné Informácie a naši manažéri vám pomôžu.


© 2009-2017. Higher s.r.o. Všetky práva vyhradené