Najčastejšie otázky

Predajne

Dá sa v kamennej predajni platiť kartou?

Áno, v predajni je možná platba platobnou kartou (netýka sa zásielok DHL a GLS).

 

Líši sa cena v online obchode od ceny v kamenných predajniach?

Nie. V obidvoch prípadoch je cena rovnaká.

 

Kde sa nachádzajú vaše kamenné predajne?

Kamenné predajne máme v Bratislave na ulici Rovniankova 12 a v Novej Bani na ulici Námestie slobody 9. Bližšie informácie nájdete v sekcii „Kamenné predajne“ a „Kontaktujte nás“.

 

Ako sa dostanem do predajne v Petržalke?

Naša predajňa v Petržalke sa nachádza na terase panelového domu na ulici Rovniankova 12. Vchod do predajne je zo strany od Chorvátskeho ramena. Blízke zastávky MHD sú Romanova a Bradáčova (spoje č. 68, 83, 92, 95, 96, 99, 192, 196). Mapu nájdete v sekcii „Kontaktujte nás“.

 

Môžem použiť moju vernostnú kartu aj pri nákupe v online obchode?

Vernostná karta, ktorú ste získali v predajni, je uplatniteľná takisto v e-shope Wellenmark.

 

Objednávky

Viem k darčekovému košu pridať venovanie?

Áno, pri objednávke môžete znenie Vášho venovania pre obdarovaného napísať do poľa „Zanechajte správu.“

  

Ako si vyskladám vlastný darčekový kôš?

V našom eshope si vyberiete produkty, z ktorých si prajete vyskladať darčekový kôš. Vložíte ich do nákupného košíka a pri objednávaní označíte možnosť „Darčekový kôš na mieru“. Podľa zvolených produktov, vyberieme vhodné balenie a dekorácie.

  

Ako dlho trvá uskutočnenie jednotlivej objednávky?

Vytvorenie darčekového koša závisí od toho, ako rýchlo schválime vašu objednávku a od zaneprázdnenosti zamestnancov.

  

Môžem vidieť históriu objednávok a stav mojej aktuálnej objednávky?

Registráciou získavate on-line účet, v ktorom si môžete prehliadať históriu objednávok a takisto stav aktuálnej objednávky.

   

Môžem zmeniť hotovú objednávku?

Ak ste už svoju objednávku schválili, môžete potrebné zmeny v nej uskutočniť prostredníctvom telefonátu. Zavolajte nám alebo napíšte e-mail na adresu v sekcii Kontakty, poprípade zanechajte správu v Kontaktnom formulári. Pre urýchlenie procesu uveďte tiež kód objednávky.

  

Môžem zmeniť obsah hotového darčekového koša?

Samozrejme, môžete. Zavolajte nám alebo napíšte e-mail na adresu v sekcii Kontakty.

 

Doručená objednávka sa mierne líši od zobrazenia v online obchode. Má inú mašľu/stuhu. Prečo?

Niektoré z ozdôb nemusia byť na sklade (nemusia byť dostupné u dodávateľa alebo výrobcu), naši návrhári ich nahradia podobnou ozdobou, aby sa zachoval celkový vzhľad darčekového koša.

Prečo sa mi nedarí pridať produkt do košíka?

Príčinou môže byť obmedzenie funkcie JavaScript v prehliadači (máte aktivovaný vysoký stupeň zabezpečenia) alebo antivírusový softvér zamedzujúci vykonaniu tejto operácie. V takomto prípade yavolajte nám alebo napíšte e-mail na adresu v sekcii Kontakty. Vašu objednávku zaevidujeme telefonický.

 

Platby

Prečo nevidím spôsoby platby?

Pre zobrazenie spôsobov platby je potrebné vyplniť formulár „Adresa príjemcu“ a uložiť ju pomocou tlačidla „Použiť adresu“.

Aké spôsoby online platby mám k dispozícii?

Na úhradu môžete využiť tieto spôsoby platby: platba prevodom, platba kartou online, PayPal alebo dobierka (úhrada kuriérovi alebo priamo v predajni).

 

Je možné platiť zahraničnou kartou online?

Áno, na úhradu objednávky online je možné využiť aj zahraničné platobné karty.

 

Nefunguje mi online platba kartou, v čom je problém?

Ak sa pri platbe kartou vyskytol problém, pravdepodobné príčiny sú:

  • zle zadané údaje karty
  • karta zamietnutá na strane kartovej asociácie
  • nedokončené 3D overenie majiteľa karty (3D Secure; viď nižšie).

V týchto prípadoch problémov s kartou nás kontaktujte a my vám s riešením radi pomôžeme.

 

Čo je 3D Secure?

3D Secure zaisťuje bezpečnejšie online platby kartou. Po zadaní platby vám príde SMS s jednorázovým overovacím kódom, zadaním ktorého platbu potvrdíte. POZOR! SMS príde na tel. číslo, ktoré máte v banke evidované k vašej karte. V tomto prípade nás kontaktujte a my vám s riešením radi pomôžeme.

 

Doručenie

Môžem určiť deň a hodinu doručenia?

Po tom, čo do košíka pridáte produkty, si môžete zvoliť deň a čas doručenia. Majte však, prosím, na pamäti, že systém navrhne najskorší možný dátum doručenia, závisiaci od množstva a typu objednaných poduktov, ako aj vašej doručovacej adresy.

 

Je možné poskytnúť rôzne doručovacie adresy?

V osobných nastaveniach účtu môžete pre účely doručenia určiť ktorúkoľvek doručovaciu adresu. Pri objednávaní si vyberiete buď zo zoznamu vašich adries, alebo pridáte novú doručovaciu adresu. Adresy a čísla, ktoré uvediete do formulára, sa automaticky uložia pod novú adresu vo vašom osobnom zozname adries.

 

Čo ak sa nemôžem dostaviť v čase doručenia?

Situáciu riešime tak, že ste kontaktovaní kuriérom DHL vopred. Pokiaľ je v čase doručenia príjemca nedostupný, kuriér DHL lokalitu opusti a spraví nový pokus doručenia zásielky nasledujúci pracovný deň.

 

Kam v rámci Slovenska viete môj tovar doručiť?

Doručujeme do všetkých miest a obcí na Slovensku.

 

Fakturácia

Neprajem si, aby bola k mojej objednávke priložená faktúra.

Faktúru obdržíte vo forme emailu a k objednávkam ju neprikládame. Ak si prajete faktúru k balíku priložiť alebo potrebujete zmeniť fakturačné údaje vo vystavenom doklade, prosím kontaktujte nás.

 

P.S. Ak vám tu chýba otázka, na ktorú sme nezodpovedali, radi vám pomôžeme. V tomto prípade nás stačí kontaktovať prostredníctvom sekcie Kontaktné Informácie a naši manažéri vám pomôžu.


© 2009-2019. Higher s.r.o. Všetky práva vyhradené