Doručenie objednávky v rámci Bratislavy 

 

1. Možnosti doručenia objednávky v rámci Bratislavy

1.1. Osobný odber v predajni Wellenmark:

1.1.1. Po vytvorení objednávky si môže kupujúci vybrať ako možnosť doručenia „Osobný odber“ a prevziať si objednávku v našich obchodoch, v ktoromkoľvek čase v rámci otváracích hodín (počas nasledujúcich troch pracovných dní odo dňa uzavretia objednávky). Otváracie hodiny: 10.00 - 18.00

1.1.2. Pripravovanie objednávky trvá najviac 2 hodiny.

1.1.3. Po príchode na predajňu uvedie kupujúci svoje číslo objednávky, ktoré prijal prostredníctvom SMS správy alebo emailom v rámci informácie o objednávke. Uhradí danú čiastku (neplatí v prípade, ak je objednávka uhradená vopred) a prevezme objednávku.

1.1.4. V priebehu nasledovných troch dní bude objednávka kupujúceho zarezervovaná v predajni Wellenmark. Pokiaľ sa počas tejto doby kupujúci neozve a neprevezme svoju objednávku, vyjadruje tým jej zrušenie. Pokiaľ bola objednávka predplatená, peniaze budú vyplatené kupujúcemu spätne ako štandardná procedúra.

1.1.5. Kupujúci môže zrušiť formu osobného odberu telefonicky na čísle: 0948 041 143, alebo priamou návštevou predajne, kde mu budú poskytnuté alternatívne riešenia.

1.1.6. Cena doručenia je 0,00€. 

 

1.2. Doručenie kuriérom SPS:

1.2.1. Doručenie objednávky kuriérom SPS zvyčajne trvá najviac 24 hodín od vyzdvihnutia objednávky kuriérom (nevzťahuje sa na na sobotu, nedeľu a štátne sviatky).

1.2.2. Objednávky vykonané pred 13:00 budú odovzdané SPS kuriérom v ten istý pracovný deň.

1.2.3. Odovzdanie objednávok vykonaných cez internetový obchod po 13:00 bude zaistené v nasledujúci pracovný deň.

1.2.5. Predávajúci nenesie zodpovednosť za meškanie doručenia na strane kuriérskej spoločnosti, ak zásielka bola pripravená a odovzdaná v súlade s Obchodnými podmienkami a bodmi 1.2.2 - 1.2.3

1.2.4. Cena doručenia je 4,00€ s DPH. 

 

1.3. Doručenie kuriérom na viacero adries:

1.3.1. Ak by ste potrebovali objednať viacero rovnakých darčekových košov a doručiť ich vašim partnerom, klientom či kolegom na rozličných miestach, tak nás, prosím, kontaktujte, aby sme vedeli prebrať spracovanie a dodanie vašej objednávky.

1.3.2. Ak by ste potrebovali objednať viacero rozličných darčekových košov a doručiť ich na rozličných miestach, budete musieť zadať viacero objednávok, individuálne pre každú adresu. 

1.3.3. Pri každej objednávke dostane zákazník (zadávateľ objednávky) na svoj email faktúru s vyúčtovaním.

 

Doručenie objednávky na Slovensku 

 

2. Cena doručenia objednávky na Slovensku

2.1. Objednávky dodávame do ktoréhokoľvek mesta na Slovensku.

2.2. Objednávky je možné uhradiť vopred alebo "na dobierku".

2.3. Cena doručenia je 4,00€ s DPH. 

2.4. Pre objednávky, kde hodnota objednaných produktov prevyšuje 100€ s DPH, je doručenie zdarma.

 

3. Možnosti doručenia objednávky na Slovensku

3.1. Doručenie kuriérom SPS:

3.1.1. Doručenie objednávky kuriérom SPS zvyčajne trvá najviac 24 hodín od vyzdvihnutia objednávky kuriérom (nevzťahuje sa na na sobotu, nedeľu a štátne sviatky).

3.2.2. Objednávky vykonané pred 13:00 budú odovzdané SPS kuriérom v ten istý pracovný deň.

3.2.3. Odovzdanie objednávok vykonaných cez internetový obchod po 13:00 bude zaistené v nasledujúci pracovný deň.

3.2.4. Predávajúci nenesie zodpovednosť za meškanie doručenia na strane kuriérskej spoločnosti, ak zásielka bola pripravená a odovzdaná v súlade s Obchodnými podmienkami a bodmi 3.2.2 - 3.2.3

3.2.5. Cena doručenia je 4,00€ s DPH. 

  

Doručenie objednávky do Česka 

 

4. Cena a čas doručenia

4.1. Objednávky dodávame do ktoréhokoľvek Českého mesta.

4.2. Objednávky s doručením mimo Slovensko je nutné uhradiť vopred a v plnej cene.

4.3. Cena doručenia objednávky je stanovená na základe ceny za prepravné služby.

4.4. Objednávky odosielame kuriérom SPS nasledujúci pracovný deň po objednaní. Objednávka je doručená najneskôr do 48 hodín (nevzťahuje sa na na sobotu, nedeľu a štátne sviatky).

  

Medzinárodne doručenie 

 

5. Cena a čas doručenia do členských štátov Európskej únie

5.1. Objednávky dodávame do členských štátov Európskej únie: Belgicko, Bulharsko, Chorvátsko, Cyprus, Dánsko, Fínsko, Francúzsko, Grécko, Holandsko, Írsko, Litva, Lotyšsko, Luxembursko, Malta, Maďarsko, Nemecko, Poľsko, Portugalsko,  Rakúsko, Rumunsko, Taliansko, Slovinsko, Španielsko, Švédsko, Spojené kráľovstvo.

5.2. Objednávky do členských štátov Európskej únie je nutné uhradiť vopred a v plnej cene.

5.3. Cena objednávky a jej doručenia je stanovená na základe hodnoty vybraného tovaru, hmotnosti a ceny za prepravné služby.

5.4. Objednávky odosielame poštovým kuriérom nasledujúci pracovný deň po objednaní. Objednávka je doručená najneskôr do 7 pracovných dní.

  

6. Cena a čas doručenia do iných štátov sveta

6.1. Objednávky dodávame do štátov sveta: Albánsko, Andorra, Argentína, Austrália, Bosna a Hercegovina, Brazília, Čierna Hora, Čína, Egypt, Gibraltár, Hongkong, India, Island, Japonsko, Južná Afrika, Kanada, Kazachstan, Kórejská republika, Lichtenštajnsko, Malajzia, Mexico, Moldavsko, Monako, Nórsko, Nový Zéland, San Marino, Severné Macedónsko, Singapur, Spojené arabské emiráty, Spojené štáty, Srbsko, Švajčiarsko, Taiwan, Thajsko, Turecko, Ukrajina, Vietnam s výnimkou objednávok na darčekové koše, ktoré momentálne neposkytujeme.

6.2. Objednávky do štátov sveta je nutné uhradiť vopred a v plnej cene.

6.3. Cena objednávky a jej doručenia je stanovená na základe hodnoty vybraného tovaru, hmotnosti a ceny za prepravné služby.

6.4. Objednávky odosielame poštovým kuriérom nasledujúci pracovný deň po objednaní. Objednávka je doručená najneskôr do 20 pracovných dní.

6.5. Všetky prípadné dodatočné náklady na colné konanie znáša výlučne kupujúci. Vrátenie tovaru z tohto dôvodu nebude akceptované.

6.6. Vrátenie peňazí za stratené zásielky je možné po prešetrení poštovou službou. Rozhodnutie je vždy v prospech zákazníka, ale trvá to určitý čas.

  

Všeobecné ustanovenia

 

7. Všeobecné ustanovenia

7.1. Všetky podrobnosti o objednávke sú zasielané prostredníctvom emailu na emailovú adresu kupujúceho. Správa obsahuje zoznam produktov, výslednú cenu, doručovaciu a fakturačnú adresu. Pozor! Faktúra bude zaslaná len elektronicky na emailovú adresu kupujúceho.

7.2. Prosíme, aby ste nám čo najskôr oznámili každú zmenu v objednávke, či už ide o termín dodania, skladbu objednávky prípadne jej celkové zrušenie. Kontakt na našich manažérov: 0948 041 143.

7.3. Objednávka je určená kupujúcemu, respektíve jej prijímateľovi. Ak sú tieto osoby z rôznych príčin neschopné prevziať objednávku, je predaná osobe schopnej plne ju uhradiť a preukázať sa údajmi o objednávke (číslo objednávky, meno, priezvisko prijímateľa).

7.4. Aby bolo možné predísť znehodnoteniu a naplnili sme povinnosti v zmysle Odseku 4.6. v našich Obchodných podmienkach, pri doručení vopred zaplatenej objednávky je doručovateľ povolaný žiadať preukaz totožnosti kupujúceho, prípadne číslo objednávky. Predajca ručí za dôvernosť a ochranu informácií v zmysle zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov.

7.5. Pri prijímaní objednávky od kuriéra musí kupujúci skontrolovať stav balenia. V prípade že je v rámci vzhľadu objednávky všetko v poriadku, podpíše kupujúci „Potvrdenie o prevzatí“ a zaplatí za objednávku, pokiaľ tak nespravil počas nákupu cez internet.

7.6. Kupujúci podpisom vyjadruje spokojnosť s dodaním objednávky a potvrdzuje, že predávajúci a kuriér SPS dôsledne splnil svoje povinnosti pre dodanie objednávky.

7.7. Uzavretím kúpnej zmluvy cez webstránku predajcu, kupujúci vyjadruje súhlas s obchodnými podmienkami Slovak Parcel Service s.r.o.

7.8. Pokiaľ bol tovar dodaný a je adekvátnej kvality, obchod neprijíma sťažnosť akéhokoľvek charakteru. Pre viac informácií si, prosím, prečítajte sekciu Reklamácie.

7.9. Úplným zrušením objednávky sa ruší aj platba za doručenie.

7.10. Kuriér smie na adrese kupujúceho zotrvať nanajvýš 5 minút, bez ohľadu na množstvo tovaru v objednávke; srdečne vás preto prosíme o vyriešenie všetkých komplikácií, ktoré by mohli mať za následok neželané zdržanie.

  

8. Doručenie na nesprístupnené územie

8.1. Objednávky sú doručované automobilovou prepravou a po prvé zamknuté dvere, preto pokiaľ sa nachádzate na verejnosti nesprístupnenom území, uveďte prosím najbližšie možné miesto na preberanie zásielky.

V prípade, že ide o veľké množstvo tovaru, je možné, že budete požiadaní o pomoc s preberaním objednávky.

8.2. Pokiaľ sa nachádzate na verejnosti nesprístupnenom území s poplatkom za vstup alebo parkovné, ste povinní uhradiť túto čiastku pri objednávke.

  

9. Obmedzenia pre doručenie objednávky

9.1. Nie sme schopní doručiť objednávku kupujúceho, pokiaľ:

  • bola pri objednávke uvedená nesprávna adresa alebo telefonicky kontakt
  • kupujúci alebo príjemca nie je na mieste dodania v jeho čase
  • ak príjemca zásielku odmietol

V takýchto prípadoch je možné opätovné dodanie kupujúcemu, ak predajca súhlasí s uzavretím nových doručovacích podmienok a kupujúci uhradí všetky čiastky, na ktorých je možné dohodnúť sa telefonicky na čísle: 0948 041 143

Ak príde k zrušeniu objednávky, tak úhrada za prácu, transakčný poplatok, dopravu, prípadné colné náklady nebudu vráteny.

9.2. Alkohol a darčekové koše s takýmto obsahom nedoručujeme zákazníkom pod 18 rokov. V prípade mladistvého vzhľadu sa, prosím, usmejte na kuriéra a preukážte sa mu preukazom totožnosti.

9.3. Predajca vynaloží všetko úsilie pre naplnenie podmienok predaja voči kupujúcemu, avšak nenesie nijakú zodpovednosť za zdržanie spôsobené pre nepredvídateľné okolnosti. Predajca si tiež vyhradzuje právo zmeniť dátum doručenia, pokiaľ včas o tomto kroku upozorní kupujúceho a toto omeškanie bude opatrené novým termínom doručenia.

V prípade akýchkoľvek otázok ohľadom firemných objednávok, nám zavolajte, prosím, na číslo: 0948 041 143

 

Korporátni zákazníci

Korporátni zákazníci

Našim korporátnym zákazníkom ponúkame prípravu návrhov darčekových balíčkov podľa inidividuálnych požiadaviek. Zabezpečíme výrobný proces aj dodanie na rôzne adresy.

Veľkoobchodná spolupráca

Veľkoobchodná spolupráca

Veľkoobchodní partneri u nás nájdu široké spektrum exkluzívnych produktov za skvelé veľkoobchodné ceny. Vieme zabezpečiť dodanie tovaru v rámci celého Slovenska.

Zákaznícka podpora

Product added to wishlist

Používame cookies, aby sme zefektívnili prezeranie našej stránky. Ak budete pokračovať bez zmeny vašich nastavení, predpokladáme, že cookies na našej internetovej stránke Wellenmark vám vyhovujú. Viac informácií