Doručenie

Po naplnení nákupného košíka prejdite na stránku Pokladňa. Objednávku doručíme pohotovo na vami uvedenú adresu, či už domov, do hotela, prípadne kamkoľvek v Bratislave a Slovakii, kde vám to vyhovuje.

Wellenmark doručovací servis je otvorený denne od pondelka do piatka od 10:00 do 20:00, okrem víkendov a štátnych sviatkov.

 

Doručenie objednávky v rámci Bratislavy 

1. Cena a čas doručenia objednávky v rámci Bratislavy

1.1. Cena doručenia objednávky je stanovená na základe ceny za prepravné služby (od 2,50€ do 5,50€).

1.2. Doručenie objednávky trvá najskôr 4 hodiny od uzavretia objednávky na webstránke

1.3. Objednávky v Bratislavy je môžno uhradiť vopred alebo "na dobierku".

1.4. Doručenie počas víkendov a štátnych sviatkov je možné len pre objednávky nad 200€ a po prednostnom schválení.  Cena za doručenie je závislá od individuálnej dohody (0944 935 365).

1.5. Pre objednávky nad 80€ je doručenie zdarma.

 

2. Možnosti doručenia objednávky v rámci Bratislavy

2.1. Osobný odber v predajni Wellenmark:

2.1.1. Po vytvorení objednávky si môže kupujúci vybrať ako možnosť doručenia „Osobný odber“ a prevziať si objednávku v našich obchodoch, v ktoromkoľvek čase v rámci otváracích hodín (počas nasledovných troch dní odo dňa uzavretia objednávky). Otváracie hodiny: 10.00 - 18.00

2.1.2. Pripravovanie objednávky trvá najviac 2 hodiny.

2.1.3. Po príchode na predajňu uvedie kupujúci svoje číslo objednávky, ktoré prijal prostredníctvom SMS správy alebo emailom v rámci informácie o objednávke. Uhradí danú čiastku a prevezme objednávku.

2.1.4. V priebehu nasledovných troch dní bude objednávka kupujúceho zarezervovaná v predajni Wellenmark. Pokiaľ sa počas tejto doby kupujúci neozve a neprevezme svoju objednávku, vyjadruje tým jej zrušenie. Pokiaľ bola objednávka predplatená, peniaze budú vyplatené kupujúcemu spätne ako štandardná procedúra.

2.1.5. Kupujúci môže zrušiť formu osobného odberu telefonicky na čísle: 0948 041 143, alebo priamou návštevou predajne, kde mu budú poskytnuté alternatívne riešenia.

2.1.6. Cena doručenia je 0,00€. 

 

2.2. Doručenie kuriérom DHL:

2.2.1. Doručenie objednávky kuriérom DHL trvá najviac 24 hodiny od uzavretia objednávky na webstránke, prípadne doby kúpy.

2.2.2. Objednávky vykonané pred 12:00 budú odoslaný poštovým kuriérom v ten istý deň.

2.2.3. Odoslanie objednávok vykonaných cez internetový obchod po 12:00 bude zaistené v nasledovný deň.

2.2.4. Cena doručenia je 4,00€ s DPH. 

 

2.3. Doručenie na poštu:

2.3.1. Doručenie objednávky na poštu trvá najviac 48 hodiny od uzavretia objednávky na webstránke, prípadne doby kúpy.

2.3.2. Objednávky vykonané pred 17:00 budú odoslaný v ten istý deň.

2.3.3. Odoslanie objednávok vykonaných cez internetový obchod po 17:00 bude zaistené v nasledovný deň.

2.3.4. Cena doručenia je 2,50€ s DPH. 

 

2.4. Doručenie v určený dátum a čas:

2.3.1. Pre kohokoľvek, kto si chce užiť svoj výber čo najskôr alebo v určený dátum a čas, ponúka Wellenmark doručenie vlastným kuriérom – sme pripravení doručiť vaše zákazky už 4 hodiny od uzavretia objednávky.

2.3.2. Kupujúci môže s upresnením miesta a hodiny presunúť čas doručenia až o 14 dní. Vďaka tomu sa plánovanie stane efektívnym – načo sa máte trápiť tým, či je práve tovar na sklade a aké sú podmienky doručenia, ak to nie je nutné?

2.3.3. Cena za doručenie (jeden alebo viac darčekových košov) na ktorékoľvek miesto v Bratislave (jedna adresa) je 5,50€ s DPH.

 

2.5. Doručenie kuriérom na viacero adries:

2.5.1. Je možné vytvoriť niekoľko objednávok a doručiť ich vašim partnerom, klientom či kolegom na rozličných miestach. Aby k tomu došlo, uveďte pri vyplnení objednávky všetky potrebné detaily vrátane času doručenia pre každého prijímateľa, prosím.

2.5.2. V prípade, že celková cena objednávok presiahne sumu 80€, prvá objednávka bude doručená bez ceny za prepravu, kým cena ostatných bude účtovaná podľa odseku 1.1.

2.5.3. Pri každej objednávke dostane zákazník faktúru s vyúčtovaním.

 

Doručenie objednávky na Slovensku 

3. Cena a čas doručenia objednávky na Slovensku

3.1. Objednávky dodávame do ktoréhokoľvek mesta na Slovensku.

3.2. Objednávky mimo Bratislavy je môžno uhradiť vopred alebo "na dobierku".

3.3. Cena doručenia objednávky je stanovená na základe ceny za prepravné služby (od 2,50€ do 4,00€).

3.4. Pre objednávky nad 80€ je doručenie zdarma.

 

4. Možnosti doručenia objednávky na Slovensku

4.1. Doručenie kuriérom DHL:

4.1.1. Doručenie objednávky kuriérom DHL trvá najviac 24 hodiny od uzavretia objednávky na webstránke, prípadne doby kúpy.

4.1.2. Objednávky vykonané pred 12:00 budú odoslaný poštovým kuriérom v ten istý deň.

4.1.3. Odoslanie objednávok vykonaných cez internetový obchod po 12:00 bude zaistené v nasledovný deň.

4.1.4. Cena doručenia je 4,00€ s DPH. 

 

4.2. Doručenie na poštu:

4.2.1. Doručenie objednávky na poštu trvá najviac 48 hodiny od uzavretia objednávky na webstránke, prípadne doby kúpy.

4.2.2. Objednávky vykonané pred 17:00 budú odoslaný v ten istý deň.

4.2.3. Odoslanie objednávok vykonaných cez internetový obchod po 17:00 bude zaistené v nasledovný deň.

4.2.4. Cena doručenia je 2,50€ s DPH. 

  

Doručenie objednávky do Česka 

5. Cena a čas doručenia

5.1. Objednávky dodávame do ktoréhokoľvek Českého mesta, s výnimkou objednávok na darčekové koše, ktoré momentálne neposkytujeme.

5.2. Objednávky mimo Slovensko je môžno uhradiť vopred alebo "na dobierku".

5.3. Cena doručenia objednávky je stanovená na základe ceny za prepravné služby (8,00€ s DPH).

5.4. Objednávky odosielame poštovým kuriérom nasledujúci pracovný deň po objednaní. Objednávka je doručená najneskôr do 48 hodín (nevzťahuje sa na nedeľu a dni pracovného voľna).

  

Medzinárodne doručenie 

6. Cena a čas doručenia do členských štátov Európskej únie

6.1. Objednávky dodávame do členských štátov Európskej únie: Belgicko, Bulharsko, Luxembursko, Nemecko, Holandsko, Poľsko, Rakúsko, Fínsko, Švédsko, Dánsko, Francúzsko, Írsko, Maďarsko, Malta, Španielsko a Veľká Británia, s výnimkou objednávok na darčekové koše, ktoré momentálne neposkytujeme.

6.2. Objednávky do členských štátov Európskej únie je nutné uhradiť vopred a v plnej cene.

6.3. Cena objednávky a jej doručenia je stanovená na základe hodnoty vybraného tovaru, hmotnosti a ceny za prepravné služby.

6.4. Objednávky odosielame poštovým kuriérom nasledujúci pracovný deň po objednaní. Objednávka je doručená najneskôr do 7 pracovných dní.

  

7. Cena a čas doručenia do iných štátov sveta

6.1. Objednávky dodávame do štátov sveta: Austrália, Kanada, Čína, India, Japonsko, Rusko, Južná Kórea, Spojené arabské emiráty, Spojené štáty americké, s výnimkou objednávok na darčekové koše, ktoré momentálne neposkytujeme.

6.2. Objednávky do štátov sveta je nutné uhradiť vopred a v plnej cene.

6.3. Cena objednávky a jej doručenia je stanovená na základe hodnoty vybraného tovaru, hmotnosti a ceny za prepravné služby.

6.4. Objednávky odosielame poštovým kuriérom nasledujúci pracovný deň po objednaní. Objednávka je doručená najneskôr do 20 pracovných dní.

  

Všeobecné ustanovenia

8. Všeobecné ustanovenia

8.1. Všetky podrobnosti o objednávke a doručení sú zasielané prostredníctvom SMS na číslo kupujúceho alebo emailom. Správa obsahuje všetky potrebné informácie a udáva konečnú sumu.

8.2. Kupujúci môže zmeniť čas dodania či adresu, najneskôr však 2 hodiny pred plánovaným doručením. Predtým však musí telefonicky kontaktovať našich manažérov na čísle: 0948 041 143

Prosíme, aby ste nám čo najskôr oznámili každú zmenu v objednávke, či už ide o termín dodania, skladbu objednávky prípadne jej celkové zrušenie.

8.3. Objednávka je určená kupujúcemu, respektíve jej prijímateľovi. Ak sú tieto osoby z rôznych príčin neschopné prevziať objednávku, je predaná osobe schopnej plne ju uhradiť a preukázať sa s údajmi o objednávke (číslo objednávky, meno, priezvisko prijímateľa).

8.4. Aby bolo možné predísť znehodnoteniu a naplnili sme povinnosti v zmysle Odseku 4.6. v našich Obchodných podmienkach, pri doručení vopred zaplatenej objednávky je doručovateľ povolaný žiadať preukaz totožnosti kupujúceho, prípadne číslo objednávky. Predajca ručí za dôvernosť a ochranu informácií v zmysle zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov.

8.5. Pri prijímaní objednávky od kuriéra musí kupujúci otvoriť doručený tovar a skontrolovať množstvo a rozsah objednávky v súlade s fakturáciou, ako aj skontrolovať stav balenia. V prípade že je v rámci vzhľadu a obsahu objednávky všetko v poriadku, podpíše kupujúci „Potvrdenie o prevzatí“ a zaplatí za objednávku, pokiaľ tak nespravil počas nákupu cez internet.

8.6. Kupujúci podpisom vyjadruje spokojnosť s dodaným tovarom,  jeho obsahom a potvrdzuje, že predávajúci dôsledne splnil svoje povinnosti pre dodanie tovaru.

8.7. Pokiaľ bol tovar dodaný a je adekvátnej kvality, obchod neprijíma sťažnosť akéhokoľvek charakteru. Pre viac informácií si, prosím, prečítajte sekciu Reklamácie.

8.8. Kupujúci môže odmietnuť prevzatie časti objednávky v Bratislave, ak uhradí časť, ktorú považuje za prijateľnú. Kuriér na mieste prepočíta celkovú sumu objednávky a vykoná všetky potrebné zmeny vo vyúčtovaní. Pokiaľ sa následnou kalkuláciou vypočíta suma nižšia ako 80 €, doručenie bude účtované podľa nášho štandardného cenníka vo výške 5,50€.

8.9. Úplným zrušením objednávky sa ruší aj platba za doručenie.

8.10. Kuriér smie na adrese kupujúceho zotrvať nanajvýš 20 minút, bez ohľadu na množstvo tovaru v objednávke; srdečne vás preto prosíme o vyriešenie všetkých komplikácií, ktoré by mohli mať za následok neželané zdržanie.

  

9. Doručenie na nesprístupnené územie

9.1. Objednávky sú doručované automobilovou prepravou, preto pokiaľ sa nachádzate na verejnosti nesprístupnenom území, uveďte prosím najbližšie možné miesto odberu. Pri vyplnení objednávky napíšte tiež to, či je v blízkosti odberného miesta parkovisko, aby mohol byť čas pre pobyt kuriéra započítaný správne.

V prípade, že ide o veľké množstvo tovaru, je možné, že budete požiadaní o pomoc s preberaním objednávky.

9.2. Pokiaľ sa nachádzate na verejnosti nesprístupnenom území s poplatkom za vstup alebo parkovné, ste povinní uhradiť túto čiastku pri objednávke.

  

10. Obmedzenia pre doručenie objednávky

10.1. Nie sme schopní doručiť objednávku kupujúceho, pokiaľ:

  • Bola pri objednávke uvedená nesprávna adresa;
  • Kupujúci nie je na mieste dodania v jeho čase;

V takýchto prípadoch je možné opätovné dodanie kupujúcemu, ak predajca súhlasí s uzavretím nových doručovacích podmienok a kupujúci uhradí všetky čiastky, na ktorých je možné dohodnúť sa telefonicky na čísle: 0944 935 365

10.2. Alkohol a darčekové koše s takýmto obsahom nedoručujeme zákazníkom pod 18 rokov. V prípade mladistvého vzhľadu sa, prosím, usmejte na kuriéra a preukážte sa mu preukazom totožnosti.

10.3. Predajca vynaloží všetko úsilie pre naplnenie podmienok predaja voči kupujúcemu, avšak nenesie nijakú zodpovednosť za zdržanie spôsobené pre nepredvídateľné okolnosti. Predajca si tiež vyhradzuje právo zmeniť dátum doručenia, pokiaľ včas o tomto kroku upozorní kupujúceho a toto omeškanie bude opatrené novým termínom doručenia.

V prípade akýchkoľvek otázok ohľadom Firemných objednávok, nám zavolajte, prosím, na číslo: 0944 935 365


© 2009-2017. Higher s.r.o. Všetky práva vyhradené